måndag 14 maj 2012

Trött, seg och stel

Idag, två dagar efter Varvet, så har jag äntligen samlat mig tillräckligt för att titta igenom filen i min Garmin. Den säger att jag faktiskt höll bra tempo 15 km och inte 14 som jag trodde innan. 15 km var precis efter Göta älv-bron. Efter det väntade Avenyn och min vägg. Nog om det.

Jag har rört på benen igen. Tog ett lätt distanspass med klubben. In i skogen, dryga 7 km, 5:15-tempo. Kändes väldigt lätt i hjärtat, men tyngre i benen. Då ska vi inte tala om att gå i trappor. Oj!

Sov inte mer än 5 h i natt. Kunde inte somna. Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Hoppas på en bättre natt i natt. Imorgon väntar en ny utmaning, det var väldigt länge sedan sist. Dessutom bjuder inte mina ben på de bästa förutsättningarna. Hoppas Per är snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar