måndag 28 maj 2012

Tight

Det var evigheter sedan jag sprang en mil så långsamt som jag gjorde idag. Förklaringen ligger i terrängen. Hopp, hopp, rötter, stenar, klippor, mer rötter och ännu mera stenar. Det var inte lätt att springa då. Speciellt inte när man fortfarande är rätt tung i kroppen och har sprungit tre dagar i rad innan dagens pass.

Det var ändå ett rätt skönt pass. Försökte inte springa fort. Lät de andra dra ifrån. Jag var nöjd med mitt tempo.

Fick testa mina kompressionstights. De var rätt sköna. Tighta, men sköna. Vet inte om det hjälper. Med tanke på dagens resultat så skulle jag svara nej, men ska testa dem lite mer. Dock blir det inte så ofta nu när det är sommar ute. Eller där blev vi lurade. Idag blev det kallt igen. Kanske får använda tightsen snart igen då.

Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar