fredag 6 juli 2012

Sprang fel

På tisdag är det dax för Karhu run. Västerviks eget lopp, 6 km på en naturskön, men central bana. Idag tänkte jag provspringa banan. Trodde att jag hade den i huvudet, men måste ha missat 800 m. Tror att jag vet var jag sprang fel, men är inte helt säker. Så det blev bara 5,2 km. Eftersom jag egentligen skulle ha sprungit 8 km idag, så ligger jag lite efter. Fast när jag tänker på det, så sprang jag över 14 i måndags. Så långt skulle jag inte ha sprungit. Ok, kvitt.

Imorgon blir det långpass. Planerar 18 km. Ska bara försöka hitta lite backar, för det är meningen att det ska vara kuperat. Ledsen att säga det, men Västervik är det inte kuperade staden direkt. Om jag inte ska springa 2,5 km-slingan i Karstop alldeles för många varv förstås. Bestämmer mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar