lördag 21 juli 2012

På semester!

Nu har jag äntligen semester! Det brukar vara lite svårt att hålla träningen levande under den perioden. Eller levande är den, men riktigt lika strikt som under övriga året. Jag satsar på fullt schema, enligt plan, men inser att det kanske är så att jag måste rucka lite på det. Jag började i alla fall igår med ett backintervallpass vid Lysingsbadet. Hoppades på ca 1 min uppförsbacke och hittade 50 sek, det fick duga. Blev totalt 20 min i backen, vilket motsvarade 8 intervaller. Skönt och uppfriskande! Var rätt jämn när det gäller puls, ca 170 på toppen och 135 nere vid start.

Fortsatte de första semestertimmarna med att lämna bort Cäta till Per. Han är en bra hundvakt, så det känns tryggt, även om det är jobbigt att vara ifrån henne. AW på Sahara med Per, Therese, André och Andreas. Fortsatte till Guldkant, lite fiinare, lite bättre och avslutade kvällen med en Fireball. Mår riktigt bra idag, för drickandet pågick inte allt för länge eller i allt för stora mängder. Jag ska ju faktiskt köra idag. Köra till Götet! Det är även vilodag. Enligt plan. Imorgon springer jag istället. Enligt plan.

Hej hej semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar