söndag 11 november 2012

Snart tillbaka.

Mycket har hänt. Jag simmar. Jag springer. Jag är mer aktiv på twitter och instagram än här. Går att följa via KlassikerDaniel på twitter eller osterwaara på instagram. Är mer personlig där, även om jag kan vara det här med. Dock ligger fokuset här på bloggen just kring träningen och en svensk klassiker.

Dålig uppdatering senaste tiden. Har dock bara tränat två pass sen senate inlägget. Simmade i onsdags morse, innan jobbet. 1000 km bröstsim. Jag och tanterna. På torsdagen sprang jag "måndagsrundan" lite snabbare än senast, 4:50 i snitt, knappt en mil. Fredag och lördag har varit träningsfria. Har haft besök från Kalmar. Två av mina gamla kursare jobbar där nere och kom och hälsade på. Det blev middag ute, häng och skitsnack hos mig under fredagen. Lördagen blev fika på stan, promenad på Gränsö och pokernight hos Per. Lyckat och trevligt, men ingen träning. Inte fysiskt ansträngande i alla fall. Känner mig däremot väldigt slarvig. Sjukt slarvig den här veckan. Dubbla 30-års tårtor på jobbet, fest i onsdags, alkohol och chips både fredag och lördag samt pizza och friterat. Det enda som egentligen varit bra är mina frukostar. Det krävs mycket för att jag ska rubba på dem. Gröt är grejen.

Försökte ragga med Per på löpning idag. Gick dåligt. Han har inte tränat på flera veckor nu. Eller jo, igår, men det gick tydligen inte så bra, så nu är det vila igen. Jag får springa själv. Undrar hur långt jag tänkte mig då? 14-15 kanske? Får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar