lördag 24 november 2012

Med andra ord

De senaste 8 nätterna har jag sovit 6 i sthlm. Jag trivs. Jag pluggar. Jag kongressar. Jag har det bra. Dock blir träningen lidande. Den här veckan har jag bara ett cardiopass i kroppen, men faktiskt två pass på gymmet.

I onsdags blev det F&S med Lars och Hanna. Vi dundrade igenom mage, rygg och biceps. Vi valde varsin övning till varje muskelgrupp. Shit vilken träningsvärk!

I torsdag blev det F&S med Lars. Triceps, axlar och bröst. Även här valde vi varsin övning på varje muskelgrupp, men denna gång alltså bara två övningar per grupp, något lättare än onsdagens pass. Men även här; Hej träningsvärk.

Igår blev det vilodag. Jag stannade kvar i sthlm efter kursen och väntade in Lars. Vi käkade sushi på Råkost. Grym kvalitet! Sen mötte vi upp Sandra på Sangria Tapas och Bar för att avsluta med bio på Sergel. Ted var skoj! Eller avsluta och avsluta. Det väntade över en timme i buss, sen avslut.

Idag planeras i alla fall cardio. Vi ska springa. Just nu regnar det. Ingen fara för mig, men tydligen för mitt sällskap. Väntar därför tills det slutat regna, typ i em. Sen är planen att testa Norrtälje ikväll och rulla hemåt imorgon. Dock kommer jag tillbaka snabbare än förväntat. Redan på torsdag nämligen. 

Tänkte dock köpa ett TR-kort igen. Nu ska det köras fram till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar