söndag 16 december 2012

Uppdatering.

Vet inte vad jag ska skylla på längre. En dipp helt enkelt.

Jag har spenderat de sista dagarna i Stockholm. Det var kurs på nytt. Tenta till och med, i onsdags. Tror att det gick bra. Fortsatta föreläsningar, väldigt intressant och sedan lite litteraturgranskning. Om det är någon som har bra koll på samtida forskningsrapporter om skadepanoramat inom triathlon, så vore jag tacksam. Har ett gäng, men önskar såklart hela bilden.

Hämtade hem Cäta igår. Skönt! Vi ska kasta oss ut och springa nu. Springa förresten. Jag sprang Luciajoggen, men samling vid Slussen, i torsdags. Tror att vi var ca 120 pers som begav oss genom Söder, mot gamla Årstabron och sprang tusingar i olika hastighetsgrupper, själv valde jag 4:40-gänget. Det var helt i mitt tempo den dagen. 6 intervaller med skön pepp och nice utsikt. Sedan jogg tillbaka och ett pinn-pass på Södermalmstorg med José från BIM. Grymt jobbigt faktiskt! Tror att varenda mobilkamera fångade oss där vi sprang och när vi körde med pinnarna. Det bjuder jag på.

Nu som sagt, ut med Cäta i ishalkan. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar