söndag 5 augusti 2012

Inför dubbla varv i SM-spåret

Idag är det söndag. Det är dagen jag ska springa SM-spåret x 2. När jag gjorde det i tisdags så blev det ett varv. Det var ett jobbigt, men roligt varv. Jag svettades floder. Jag gick i toppen på några backar. Jag tog mig runt på 55 min. Nu ska jag, som uppladdning inför Lidingöloppet, springa två varv. Det blir 18 backar, 1 mer än Lidingöloppet. Det blir 20 km, 10 mindre än Lidingöloppet. Med uppvärmning och nedvarvning så kanske jag slår pers, både när det gäller tid och distans. Vore inte helt fel.

Västervik är så pass platt, att jag måste passa på att springa lite i backar när jag är här. Jag är faktiskt lite nervös inför dagens utmaning, men det ska säkert gå bra. Bara att springa ju! Uppdatering kommer efter genomfört pass. Om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar